Lansarea

• Firma Toymania a fost lansata pe piata romaneasca in anul 2006 datorita prezentei unei nise a produselor de calitate.

• Toymania a obtinut primul contract de exclusivitate de la firma Silverlit

• Produsele Silverlit sunt premiate pe plan international, produsul Picoo Z, find inregistrat in Guiness Book (cel mai usor elicopter din lume).

• In Romania acestea ocupa locul intai ca vanzare a produselor radiotelecomandate in hypermarketuri si benzinarii.

• Gama produselor noastre a fost diversificata in urmatoarele luni prin importul altor pro-duse radiotelecomandate (noutati Silverlit – diverse tipuri de aeronave, elicoptere masini, roboti, instrumente muzicale virtuale si jocuri interactive).

• O alta gama importata in 2006 a fost aceea a produselor Disney (puzzle-uri , jocuri in-teractive, figurine intruchipand personaje din desene animate)

Dezvoltarea

•In anul 2007 SC Toymania a obtinut contract de excusivitate pentru gama Strawberry Shortcake de la DIC Entertainment (jucarii produse de firma Playmates, desen animat + DVD).

•Promovat atat prin reclama TV (Minimax), web site , cat si prin intermediul cataloagelor prezente in hypermarketuri si benzinarii, acest personaj a reusit sa devina pre-feratul fe-titelor cu varste intre 4 si 8 ani.

•Deoarece Spiderman este un personaj cunoscut si indragit de baietii cu varste cuprinse intre 4-12 ani, au fost importate in exclusivitate 2 jocuri: Battle Dice + Battle Sliderz. In aceste jocuri se regasesc personaje Marvel (spiderman, capitain America, Magneto, Cei 4 Fantastici…)

•Continua sa fie un succes datorita filmelor: Hulk( septembrie 2008) si Spiderman III (anul 2007)•Pentru baieti cu varsta cuprinsa intre 3-12 ani, a fost importata in exclusivitate gama Happy Well ce cuprinde TRANZFORMER cu licente: Hummer, Lamborghini,Toyota, Corvette, Land Rover, Mitsubishi, Ford.

In 2008/2009,  pe langa produsele noi, importate de la firmele  Silverlit, Playmates, Happy Well, Lisciani Giochi,

•am marit gama licentelor exclusive: Hello Kitty,Pompierul Sam, Shaun The Sheep, jucarii din plush,  lemn, plastic si magnetice cu personajele Bob The Builder si Thomas, Struts (o lume trendy ce combina calutii-preferatii fetitelor si fashon design-ul).

•am dezvoltat reteaua personala de distributie si promovare, putand in acest moment sa acoperim 100% din furnizorii proprii.

•am refacut structura si designul site-ului toymania.ro si magazinul virtual asociat site-ului nostru.

Consolidarea

•In 2010/2011,

•pentru baieti:

  • am diversificat gama produselor radio tele-comandate, in ceea ce priveste atat avioanele si elicopterele marcii Silverlit, cat si prin importarea unei linii proprii brandului Toymania, cat si a masinilor cu licenta internationala: Ferrari, Lamborghini, Porche, BWM, Mercedes Bentz sa
  • pentru a dezvolta manualitatea si creativitatea, am importat seturi constructii metalice /plastic DIY

•Pentru fete:

  • am completat gama produselor HK cu noi set-uri de joaca, plushuri si accesorii,
  • am importat plush-uri perne cu diverse forme de animale si pasari.

•Pentru copii 0-3 ani:

  • Am introdus pe piata romaneasca produsele inovatoare sub licenta Oups/ Silverlit: gama Iepurasul Jojo si a Omidutei Mimi.

•In 2011, reclame pentru o parte din aceste produse au inceput a fi difuzate pe urmatoarele posturi TV: Cartoon Network, Boomerang, Antena 1, 2 si 3, TVR, iar in 2012, am adaugat Disney Channel, si Minimax.

•Promovarea acestor game a fost facuta si cu ajutorul partenerilor nosri de la diverse reviste de copii si adulti: Gazeta Sporturilor, Strawberry Short Cake, In Galop, Scooby Doo.

Succesul

• In 2012, firma este condusa de 3 directori de vanzari, fiecare ocupandu-se de cate un segment de piata: hypermarketuri, benzinarii OMV, Petrom, Rompetrol, Eni, Lukoil, magazine private de jucarii, ajutati de un grup de superviser-i ce coordoneaza activitatea  merchandiserilor din hypermarketuri.

•Acestia sunt instruiti saptamanal la sediul firmei, pentru a putea da informatiile necesare despre produse si modul de utilizare a acestora.

•Gama Toymania cuprinde peste 250 de produse din care incercam sa selectam cu fiecare buyer, categoria de jucarii potrivita structurii respective. Noile linii pe care le-am creat ptr acest an au fost: -ptr fete, o gama f variata de arts&crafts, iar ptr baieti inovatii articole radio-comandate ce cuprind articole sub licenta Apple ce pot fi telecomandate cu smart device-urilor (iphone, ipad..)sau prin blue-tooh.

•Produsele Toymania se regasesc in cele mai cunoscute hypermarketuri din Romania: CARREFOUR, METRO, CORA Hypermarche, AUCHAN, Real, Profi, Kaufland, Rewe, Farmaciile Helpnet, CLB( Compania de Librarii Bucuresti) LIBRARIILE ALEXANDRIA, ZASS PROTEUS, sute de maga-zine particulare de jucarii, site-uri de vanzare on-line jucarii.

•Lunar, incercam sa gasim modalitati de a imbunatatii cifra de afaceri, cu ajutorul: ofertelor promotionale, cataloagelor oferite in diversele structuri unde suntem prezenti, site-ului web, al unei prezente constante la Targurile de jucarii organizate in Romania si cu ajutorul site-ului si a magazinului on-line propriu.